Minkeensitaincanada - Reisverslag uit Jorwerd, Nederland van Sita Hem - WaarBenJij.nu Minkeensitaincanada - Reisverslag uit Jorwerd, Nederland van Sita Hem - WaarBenJij.nu

Minkeensitaincanada

Door: sita

Blijf op de hoogte en volg Sita

21 Mei 2015 | Nederland, Jorwerd

Natuurlijk is er nog niet een reisverslag. Dit is namelijk een test. Graag wil ik van jullie weten of dit ontvangen is in jullie mailbox.

  • 21 Mei 2015 - 10:58

    Dorien:

    Heeeeey skatjes, wat leuk!!
    Zoals jullie zien is de test naar mij toe goed geslaagd:-). Gelijk de belangrijkste hahahaha.
    Heel veel plezier in Canada en hoop hier vaak iets te kunnen lezen!
    Ik zal zien of ik de yoga lessen zonder Minke een beetje vol kan houden, dat wordt een saaie boel

  • 21 Mei 2015 - 13:39

    Karin Hempenius:


    Helemaal super !!! Veel fun ;)

  • 21 Mei 2015 - 14:17

    Sita Van Der Hem:

    Nog even voor de thuisblijvers, jullie kunnen op onze weblog reageren, maar gelieve niet dit op FB zetten en dus ook niet liken. Alvast bedankt namens mijn huis, die alleen blijft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Jorwerd

Sita

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 2478

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

22 Mei 2015 - 09 Juni 2015

Canada

Landen bezocht: