London 4 tm 6 juni 2015 - Reisverslag uit London, Canada van Sita Hem - WaarBenJij.nu London 4 tm 6 juni 2015 - Reisverslag uit London, Canada van Sita Hem - WaarBenJij.nu

London 4 tm 6 juni 2015

Door: Minke en Sita

Blijf op de hoogte en volg Sita

06 Juni 2015 | Canada, London

We hebben heerlijk gelunchd bij de Mandarin en daarna weer naar huis. Daar lekker in het zonnetje gezeten en gekletst met tante Ingrid. we wilden graag de wifi gebruiken. Dat was nog een hele klus, omdat tante Ingrid het wachtwoord niet wist. We hebben gebeld met Peter en hij heeft gebeld met Paul en uiteindelijk is het gelukt. Tegen de avond zijn we naar Mike gereden en hebben daar een biertje gedronken op de veranda. Op weg naarhuis hadden we weer honger. Dus we hebben maiskolven gekocht. Tante Ingrid heeft deze gekookt en die hebben wij lekker opgeknabbeld.
De volgende dag zijn we met z'n tweeen naar Port Stanly geweest. Daar heeft Minke al weer wat gescoord, een jurkje. Bij het strand gezeten en patatjes van zoete aardappel gegeten. Om ongeveer 16:00 waren we weer terug. Tante Ingrid had spullen voor de rommelmarkt die naar een kerk gebracht moesten worden. Wij zijn mee geweest voor het sjouwwerk. Begin van de avond kwam onze neef Paul. Hij was spsteciaal voor ons vanuit Detroit naar London gekomen na een rit van 3 uur rijden. We hebben een gezellige avond gehad. Heerlijk bijgekletst, gelachen en een wijntje/biertje gedronken. Zaterdagochtend is Paul weer vertrokken en hebben wij onze spullen gepakt. Met een traan en een lach afscheid genomen en teruggereden naar Toronto.

• 09 Juni 2015 - 21:25

Dorien:

Heeeey lieve dames,
    Ik heb genoten van jullie reisverslagen, zo was het voor Karin en mij net alsof
    we er toch een beetje bij waren