Vancouver 30 mei 2015 - Reisverslag uit Mission, Canada van Sita Hem - WaarBenJij.nu Vancouver 30 mei 2015 - Reisverslag uit Mission, Canada van Sita Hem - WaarBenJij.nu

Vancouver 30 mei 2015

Door: Minke en Sita

Blijf op de hoogte en volg Sita

30 Mei 2015 | Canada, Mission

Het is schitterend weer wanneer we rond 10 uur vertrekken naar het plaatsje Mission. In Mission woont de zus van Henk. Ongeveer 1 uur rijden van Vancouver. Het is behoorlijk druk maar gelukkig zijn er vandaag geen vrachtauto's op de weg. Wanneer we de highway verlaten rijden we door de prachtige countrysite richting Mission. Onderweg spotten we een paar roofvogels in de lucht, waarschijnlijk Amerikaanse Zeearenden. Later verteld Antoinette, zus van, dat dat hier een heel gewoon verschijnsel is. Aangekomen in Mission hebben we het huis van Antoinette en Ton al gauw gevonden en ze staan ons al op te wachten. De temperatuur is ondertussen al gestegen naar zo'n 25 graden. We drinken koffie en daarna krijgen we een tour door het huis. Antoinette maakt sieraden en geeft ons een kleine demonstratie hoe zij kralen maakt. Ze heeft een winkel in Mission waar zij de sieraden verkoopt. Rond lunchtijd nemen ze ons mee naar de winkel en kunnen we ook de zilveren sieraden bekijken die door haar gemaakt zijn. Daarna lunchen in een park en rond 4 uur nemen we afscheid en gaan weer richting Vancouver. Lekker gegeten in een Maleisisch restaurant. Het was weer een prachtige dag.

• 31 Mei 2015 - 11:19

Joke:

Nou dan heb je eindelijk een keer kennis gemaakt met haar en haar man en zij met jou en wat
    ik lees was het gezellig, fijn voor jullie. Haar man heet toch Con, Ton is vlg mij een tikfoutje?

• 02 Juni 2015 - 09:47

Dorien:

Wat een geweldige ervaringen dames! Wat bijzonder eigenlijk dat er zoveel bekenden van jullie in Canada wonen. Ik hoor jullie verhalen en zie de foto's vast snel! Goede reis terug en dikke tuut X

• 02 Juni 2015 - 09:47

Dorien: